організація самостійної роботи учнів на уроках математики

організація самостійної роботи учнів на уроках математики


Викладання математики вимагає від вчителя великої підготовчої роботи. Вимагає реалізації таких дидактичних принципів: науковість, систематичність і послідовність, активність та самостійність, міцність знань, наочність, доступність. Серед методів, які спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності учнів, важлива роль належить самостійній роботі.. Стаття на урок Математика скачати.


Дуже важливе для вчителя завдання – навчити всіх дітей самостійно отримувати знання, а цього можна досягти шляхом залучення їх в активну діяльність на всіх етапах навчання. Тому вчитель, повинен вчасно помітити і всіляко підтримати схильність учня до творчого сприйняття навчального матеріалу і його бажання самостійно подолати труднощі, що виникають. Цьому значною мірою сприяють різні види і форми самостійної роботи, нестандартні прийоми навчання, інтерактивні форми роботи на уроках.. Інші методичні матеріали на урок Математика скачати.


РОЗДІЛ 1. Організація самостійної роботи учнів на уроках математики. 1.1. Самостійна робота – складова частина виховання учнів, формування повної гармонійної особистості. Головна мета моєї роботи, як вчителя математики та . Тому переді мною постало питання: а що можуть зробити самі учні, щоб раціонально використати свій час, а головне – розвинути логічне і образне мислення, уяву, пам’ять і увагу, сформувати необхідні для життя математичні вміння й навички? Вже кілька років я працюю над темою: „Самостійна робота учнів на уроках математики”. Наукові основи системи самостійної роботи, що розвиває творчу активність учнів, заклав К.Д.Ушинський.


ІІІ. Організація самостійної роботи учнів на уроках математики. ІV. Види самостійних робіт. V. Диференціація навчання як передмова успішної організації самостійної роботи. VІ. Організація самостійної роботи учнів над текстом підручників і довідкової літератури. VІІ. Організація індивідуальної самостійної роботи. VІІІ. Творчі роботи учнів при вивченні математики. ІХ. Висновок.


Курсова робота "Самостійна та самоосвітня діяльність учнів на уроках математики". Скачать материал. библиотека материалов. Метою даної роботи є розробка підходів до складання системи самостійних робіт для використання їх на уроках тематичного контролю знань учнів у 8 класі. Завдання курсової роботи: 1) вивчити психолого-педагогічну, навчальну та методичну літературу для ознайомлення з поняттям "самостійна робота", видами, типами та формами організації самостійних робіт; 2) розглянути особливості організації самостійної роботи учнів, що реалізують тематичний контроль знань; 3) розробити систему самостійних робіт, що реалізують тематичний контроль знань учнів. ГЛАВА I.


Хід уроку. Подивіться у вікно. Яка зараз пора року? (Весна). Які ознаки весни ви зараз бачите? На нашу землю прилетіли із теплих країв перші пташки. Послухайте їх радісний спів (грамзапис).Зараз наші пернаті друзі допоможуть нам провести урок і познайомлять нас з частинкою рідного краю, куди вони так спішили прилетіти. Отож сядьте рівненько і послухайте під яким девізом ми будемо сьогодні працювати. Девіз: Міркуємо – швидко!


Презентація на тему: Самостійна робота на уроках математики як одна з форм розвитку пізнавальної діяльності учнів. Завантажити презентацію. Отримати код. З досвіду роботи: Організація різних видів самостійної діяльності учнів під час вивчення теми ”Розв’язування систем рівнянь способом підстановки” (7 клас). Слайд 9. Означення лінійного рівняння із двома змінними.


Реферати українською » Педагогика » Організація Самостійної роботи учнів початково класів на уроках математики. Реферат Організація Самостійної роботи учнів початково класів на уроках математики. Страница 1 из 4 | Следующая страница. >БоднарчукМаріяВолодимирівна. >Дипломна робота: «>Організаціясамостійної роботиучнівпочатковихкласів під час уроків математики»присвяченаактуальній йважливійтемі для Сучасноїпочаткової школи. У Ірозділі «Проблемаорганізаціїсамостійної роботиучнів – утеорії тапрактицінавчання» охарактеризоване запитаннясутностісамостійної роботиучнів,особливостіорганізаціїсамостійної роботи внавчальномупроцесі.


Реферати, твори, дипломи, практика » Учебные пособия » Самостійна робота учнів на уроках математики. Реферат Самостійна робота учнів на уроках математики. Тема: Учебные пособия. Самостійна робота учнів на уроках математики. В. Завдання 1. Виписати з підручника математики види завдань з теми та коротко охарактеризувати їх. Завдання : Поняття "збільшити на "," зменшити на ". Завдання 1. Запишемо вираз І Вирахувати їх ЗНАЧЕННЯ. p> Різниця 187 і 96 збільшити на 125. Число 509 зменшити на різницю 137 і 87. Завдання середнього рівня складності, що вимагає запису розгорнутої ві.


Уроки-консультації. На уроках-консультаціях працюю, як консультант, запропонувавши задачі по різним питанням теми. Учні самі вибирають задачі, які допоможуть їм напрацювати вміння і навички, яких не вистачало раніше. З метою кращої організації роботи учнів, розсаджую їх таким чином, щоб не заважали іншим, а саме допомагаю групі учнів, яких хвилює одне і те саме питання. Організація самостійної роботи учнів вимагає від учителя вмілого керування процесом розвитку творчості учня, усвідомлення змін не тільки в учнях, а й у собі, стимулює вчитись активніше, ніж ті, кого навчаєш. Список використаної літератури. · Математика (2001р.) · М. Підручна, І. Яценко. Дидактичні ігри на уроках математики. – К., 1990.


Для організації самостійної роботи з математики досить важливим є розуміння учителем її структурних елементів. Структуру ж самостійної роботи визначають змістовна, процесуальна, мотиваційна сторони навчально-пізнавальної діяльності школярів. У процесі підготовки самостійної роботи вчитель математики турбується за всі сторони діяльності учнів, тому що вони однаково важливі. Іноді достатньо обмежитись планом чи схемою розв’язування. Види самостійних робіт учнів на уроках математики. Самостійну роботу ми проводили майже на кожному уроці. Найбільш часто використовується нами три види робіт: тренувальні роботи за взірцем, напівсамостійні роботи, пошукові роботи із вказівками.


Розглянемо основні вимоги до організації самостійної діяльності учнів на уроці. Будь-яка самостійна робота на будь-якому рівні має конкретну мету. Кожен учень знає порядок і прийоми виконання роботи. Самостійна робота відповідає навчальним можливостям учня, а ступінь складності задовольняє принцип поступового переходу від одного рівня самостійності до іншого, забезпечуючи поєднання різних видів самостійної роботи. Призначення самостійної роботи — розвиток пізнавальних здібностей, творчого мислення, ініціативи в прийнятті рішення. Зміст роботи, форма її виконання повинні викликати інтерес в учн.


Зазначимо, що організація та проведення самостійної роботи учнів у малокомплектних школах має свою специфіку. Вона обумовлюється тим, що вчитель не матиме можливості активно вмішуватися в її хід, бо в цей час працюватиме з іншим класом. Працюючи на уроках математики, учень повинен поступово навчитися визначати мету роботи, спосіб виконання, форми самоконтролю, порядок виправлення знайдених помилок. Спочатку під керівництвом вчителя, а потім і самостійно, школярі повинні вчитися намічати план і послідовність виконання кожної операції, яку слід виконати у завданні. Такі опорні пункти можна записати або на дошці, або дати учням у вигляді карток.


Курсова робота з математики на тему: Організація самостійної роботи учнів на уроках математики. Автор: Ярмолюк Іванна Іванівна, вчитель математики Великомежиріцького НВК "Школа І ступеня-гімназія". kursova_robota_matematyka.docx - 50.23 KB.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

решебник navigate coursebook

географическая среда и природные ресурсы тест

збірник задач з фізики 10 клас божинова карпухіна хардіков